perjantai 23. toukokuuta 2014

Mä olen herännyt eloon

Hei kaikki pitkästä aikaa taas. Mulla olis niin paljon kirjoitettavaa ja kerrottavaa ja ei kuitenkaan mitään, vain tavallista elämää, ainakin muille, mulle se ei ole ollut, mun mielestä se on mahtavaa, tavallinen elämä. Mä olen herännyt.

Kävipä tässä huhtikuun alussa niin, että elämääni tipahti ja tuli ja änki eräs toinen ihminen, joka oli jotain mitä olin aina toivonut ja haaveillut, mutta jota en uskonut olevan olemassa. Mulle tapahtui asioita ja tunteita, mitä en uskonut olevan olemassa, mulle niitä oli vaan elokuvissa ja kirjoissa. Mutta ei, kyllä sitä tapahtuu ihan tässä ja nyt. Mä leijuin pari viikkoa niin, että piti narulla sitoa kiinni. Mun silmälasien linssit oli muuttuneet vaaleanpunaiseksi. Mä hymyilin ja hihitin niin, että posket olivat kipeät. Peiliin katsoessa mun silmät loisti ja mä olin kaunis. Mussa heräsi elämä monien vuosien jälkeen, ja vaikka aika ei ollut suosiollinen mulle ja tälle ihmisille, niin mä olen vieläkin hereillä. Olen ikuisesti kiitollinen tälle ihmiselle. Voi kun mä osaisin kertoa teille, miltä tuntuu herätä elämään vuosien jälkeen, mä haluan hyppiä ja pyöriä ja hihkua ja ottaa teistä kaikista kiinni ja pyörittää teitä :D.

Ei elämä ole helppoa vieläkään, ja työ jatkuu monen asian kohdalla, mutta mä otan elämän vastaan, ja aion nauttia siitä koko sielullani ja ruumiillani. Mä olen onnellinen ja iloinen, vihdoin.

Ihanaa kesän alkua ja nautitaan elämästä ja helteistä.






6 kommenttia:

  1. Olipa ihana postaus!:) onnea ja kaikkea hyvää teille! <3

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanaa!!! Nauti siitä leijumisesta ja pidä ne linssit vaaleenpunasina <3 Tää elämä on ainut joten jokainen sais leijua siellä ylhäällä ees kerran elämässään :) Ihanuutta ja onnellisuutta tulevaanki :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kuten tekstissä luki niin se leijuminen ja ne linssit kesti vain kaksi viikkoa, mutta se todisti mulle että sellaista voi tulevaisuudessa ehkä tullakin joskus vastaan.

      Poista
  3. Ihanaa kuulla Jeka!! Mä oon uskonu sun "heräämiseen" aina :) Mahtavaa! Kivaa kesää, ja toivottavasti nähtäs pian! T. L

    VastaaPoista
  4. Heippa,

    Maahantuoja yritti toimittaa tomaattivoidetta (=arvontavoitto) sinulle, mutta paketti tuli takaisin. Missä vika? Laita toimiva osoite minulle :)

    mintunhelminauha@gmail.com

    VastaaPoista