keskiviikko 28. elokuuta 2013

Tuunattu lipasto

Mä olen väsänny neidille huonetta jo vaikka kuinka kauan, mutta hitaasti edistyy. Sain vihdoin tuunattua lipaston huoneeseen. Ovet lipastossa olivat huonoimman näköiset, joten päällystin ne pip studion tapeteilla. Jälki nyt ei ole kovin mahtavaa, mutta kohta ne kuitenkin pitää repiä pois kun meidän piilokiveskissa merkkaa. Miten ihmeessä mä saisin karsittua neidin leluja ja tavaroita, ne mistä se malttais luopua niin minä en malta ja toisin päin:).


Kivaa keskiviikkoa, pitäis mennä tekemään kasvisraastepihvejä.

2 kommenttia:

  1. Ihanan vanha lipasto ja tosi kauniisti duunattu. Lisäsin ihanan blogisi omalle bloglistalle, olen uusi bloggaaja, Tervetuloa vierailulle!

    VastaaPoista
  2. Oi kuinka ihana, ja nuo tapetit ovat niin kauniit :)

    VastaaPoista